Connery

Tøjmærke sletter alle opslag fra Instagram med over 1 million følgere

Vi hylder det uperfekte - lyder det fra Diesel

I en tid hvor alt til stadighed skal være iscenesat og perfekt, kan det være befriende når nogen siger: Nu er det nok! 

Det får selvfølgelig ikke verden til at ændre bane, men hvis blot det kan få folk til at stoppe op, og tænke lidt over tingene, har det vel også sin plads. 

Under budskabet 'Go with the flaw', forsøger Diesel at sende et budskab - samtidig med at de pusher deres uperfekte efterårskollektion, vel at mærke. 

Et åbenlyst specielt træk, er at Diesel har slettet alle opslagene fra deres Instagram-account, der har over 1 million følgere. Det er et ret specielt move, og hvad meningen er, kan du måske læse ud af nedenstående. 

Sociale medier har ændret opfattelsen, vi har af succes, da vi konstant jagter det perfekte billede af ferier, mad, tøj og liv. Men det synes Diesel er en fejltagelse. Diesel ønsker ikke perfektion skal være målestokken for succes. For perfektion er kedeligt. Perfektion er uinspirerede. Jagten på perfektion vil afholde dig, fra at vise verden hvem du virkelig er. Det er på tide at hylde det uperfekte og de særpræg, der skiller dig ud fra mængden.

Derfor: Go With The Flaw. Glæd dig over hvad du har, selvom det ikke er perfekt. Altid forsinket? – du kan lave en storslået entré. Du snorker? – din kæreste får en privat koncert. Dårlig danser? – du bliver en YouTube-sensation på nul komma fem. Doven? – du kommer ikke til at spilde energi. Accepter det du ikke kan kontrollere. Find modet til at hylde dine særpræg med stolthed. 

Sådan lyder introduktionen til kampagnen, der understøttes af en kampagnefilm af den franske instruktør François Rousselet, der tidligere har arbejdet sammen med Snoop Dogg, Madonna og The Rolling Stones. 

PS. Jeg studsede over en specifik ting i videoen - lad mig vide om du gør det samme!

Del

Seneste nyt