Connery

Spies puster endnu engang liv i trangen til større sexlyst blandt danskerne

Rejseselskabet Spies forsøger endnu en gang at puste gang i danskernes sexliv. Denne gang er det blandt andet med hjælp fra Brødrene Olsen(?!) og en ny kampagne, der giver ekstra rabat til par med børn. Desto flere børn man har sat i verden, desto højere en rabat kan man opnå på sine rejser? Godt nyt hvis du er en fatter med mange unger om ørerne. 

Nok er børn dejlige, men de er ikke gode for sexlivet. Så enkel er konklusion i en ny undersøgelse fra Spies foretaget gennem Epinions Danmarkspanel. 46 pct. af danskere i parforhold med børn angiver nemlig, at de har mindre sex med deres partner, efter de har fået børn, mens kun to pct. har mere sex. Samtidig viser undersøgelsen, at danskernes sexliv daler med alderen. For at komme forældrene til undsætning lancerer Spies nu kampagnen ”Do it forever”, som præsenterer et loyalitetsprogram til de danskere, der har gjort sit for at styrke den danske befolkningsvækst – og hvor der måske er tid til at dyrke hinanden igen, nu hvor når børnene er blevet store. Loyalitetsprogrammet garanterer rabat på eksotiske rejser de næste ti år, så der er rig mulighed for at dyrke parforholdet i mange år frem over:

”Vores undersøgelse viser, at danskere uanset alder dyrker mere sex, når de tager på ferie, end når de er hjemme i de vante rammer. Herudover er eksotiske rejser til destinationer langt væk som eksempelvis Maldiverne, Seychellerne eller Barbados oplagte til at dyrke hinanden og parforholdet, også efter at man får børn. Danske par har nemlig i snit 102 pct. mere sex med deres partner på en eksotisk ferie end i hverdagen. Og de eksotiske ferier er dermed den ferieform, hvor garantien for sex er størst,” siger Jan Vendelbo, administrerende direktør i Spies.

Do it for Denmark?

ANNONCE
Del

Seneste nyt