Connery

Brandfokus: New in Town

Smart Casual tøjmærke fra Tyskland gør klar til indtog i Norden

Tilbage i 2016 havde to gutter fra Tyskland fået nok. De ville gerne have muligheden for at være moderigtigt påklædt, uden at skulle betale en formue for det. De var også trætte af, at næsten alle de stykker tøj der havde et godt fit i det overkommelige prissegment, lignede noget der kom fra deres bedstefars garderobeskab. Deres ønske var egentlig ret universelt: De ville have mode, der både havde et overkommeligt prisniveau, en tidssvarende stil, og samtidig et fit, der passer en helt normal moderne mand. 

De frustrationer og ønsker førte til skabelsen af tøjmærket New in Town. 

Et mærke der sætter en ære i at lave lækkert tøj til den almindelige mand. Til overkommelige priser. 

Det er jo ikke noget man kan have noget imod. 

ANNONCE
Brandfokus: New in Town

New In Town taler til manden der gerne vil være velklædt OG komfortabel i dagligdagen. Det er smart casual, uden at være kedeligt. I praksis betyder det, at kollektionerne indeholder en masse fine elementer til basisgarderoben, men i stedet for at være forudsigelig, leges der meget med materiale, mønstre og små uventede detaljer. 

Hos New In Town, taler de om en kombination af italiensk afslapning og skandinavisk coolness. 

Jeg stødte på mærket til Fashion Week i starten af året, hvor jeg fik syn for sagen på egen hånd. Der er altså tale om rigtig fine styles, og så vidt jeg ved bliver de også rullet ud i et meget overkommeligt prisleje herhjemme. Op til flere forhandlere har ifølge importøren lagt ordrer på mærket, og det betyder at vi formentlig kommer til at se meget mere til det nye mærke, i løbet af 2018. 

ANNONCE
Brandfokus: New in Town
New In Town

Gå på opdagelse i mærkets univers her: New-in-town.com

Del

Seneste nyt

Annonce