Connery

De 10 mest sete Super Bowl-reklamer

Disse videoer blev set af flest mennesker under søndagens eskapader!

De 10 mest sete Super Bowl-reklamer
Selve formålet med Super Bowl Night er uden tvivl at se, hvem der løber Vince Lombardi-trofæet, men mindst lige så mange mennesker tuner ind på kanalen for at se de geniale reklamer i pauserne. Sponsorerne og forskellige brands er udmærket klar over, hvor mange mennesker, der sidder klistret til skærmen på det tidspunkt, hvilket kun kan betyde én ting - SE MIG! Derfor er selskaberne nødt til at være dristige, opfindsomme og ikke mindst interessante for at få en plads i Super Bowl-ligaen.

Her er de 10 mest sete reklamer til Super Bowl nogensinde!
ANNONCE
10. plads - (1984) Apple Macintosh Computer - set ca. 12,919,675 gange
9. plads - (2011) Pepsi Max - Love hurts - set ca. 14,491,242 gange
8. plads - (2009) Free Doritos - set ca. 14,975,878 gange
7. plads - (2011) Ozzy and Bieber - set ca. 16,390,590 gange
6. plads - (2009) E-Trade Baby - set ca. 22,945,131 gange
5. plads - (2011) Chrysler & Eminem - set ca. 23,304,506 gange
4. plads - (2010) E-Trade baby 2 - set ca. 25,635,748 gange
3. plads - (2011) Pug Attack Doritos - set ca. 36,864,530 gange
2. plads - (2010) Casket Doritos - set ca. 50,373,778 gange
Numero uno - (2011) The Force Volkswagen - set ca. 68,305,506 gange
Del

Seneste nyt

Annonce