Jonas Schmidt i møgvejr
Ja, ind imellem brokker vi os over vejret...
Nissan vil gerne have danskerne til at gå i dialog om vejret.
Videoen er startskuddet på en reklamekampagne, hvor Nissan gerne vil have folk til at gå i dialog omkring noget de fleste af os går og brokker os over på denne årstid. Det røvsyge vejr!
Ikke nok med at det er at af vores mest brugte samtaleemner - vi brokker os også tit over vejret her i Danmark, og det vil Nissan med kampagnen forsøge at vende til noget sjovt.
Klikker man sig videre efter videoen bliver man taget til en app hvor man kan afreagere på vejret ved at afgive en sætning man gerne vil have Jonas Schmidt til at reportere.
Det bliver spændende at se hvordan fortolkningen af danskernes vejr ender ud, med bruger-input og Jonas Schmidt i frigear kan det ihvertfald kun blive interessant.
Anyways, tag det for hvad det er, en ganske underholdende facebook kampagne, der bliver kørt sikkert hjem af Jonas Schmidt.
Videoen er startskuddet på en reklamekampagne, hvor Nissan gerne vil have folk til at gå i dialog omkring noget de fleste af os går og brokker os over på denne årstid. Det røvsyge vejr!
Ikke nok med at det er at af vores mest brugte samtaleemner - vi brokker os også tit over vejret her i Danmark, og det vil Nissan med kampagnen forsøge at vende til noget sjovt.
Klikker man sig videre efter videoen bliver man taget til en app hvor man kan afreagere på vejret ved at afgive en sætning man gerne vil have Jonas Schmidt til at reportere.
Det bliver spændende at se hvordan fortolkningen af danskernes vejr ender ud, med bruger-input og Jonas Schmidt i frigear kan det ihvertfald kun blive interessant.
Anyways, tag det for hvad det er, en ganske underholdende facebook kampagne, der bliver kørt sikkert hjem af Jonas Schmidt.