Connery

UNIQLO åbner første butik i Danmark

Det japanske tøjmærke er endelig klar til Danmark

UNIQLO er en interessant størrelse. Det japanske tøjmærke, lever på værdier der består af enkelthed, kvalitet og lang levetid. De kalder det selv LifeWear. 

Rent målgruppe- og prismæssigt, minder virksomheden meget om konkurrenter som Zara og H&M, men der hvor de virkelig adskiller sig, er i deres branding. Logoet er stærkt iøjenfaldende, og de japanske rødder brænder stærkt igennem. Det giver plads til mere urbane træk, og et appeal der har hevet vilde collaborations fra blandt andet KAWS, Pharrell, Keith Haring, Nigo, EAMES og også LEGO, 

Nu er kæden så endelig klar til at åbne op i Danmark. Det sker i foråret 2019, med åbningen af UNIQLO Strøget. 

Taku Morikawa, Chief Executive Officer for UNIQLO Europa, siger: ”Vi er glade for at kunne offentliggøre vores næste vækstfase i Skandinavien med åbningen af vores første butik I Danmark til næste år, på Strøget I København. Vi ser frem til at introducere UNIQLO brandet og vores LifeWear koncept til danske forbrugere, der sætter pris på godt design, funktionalitet og høj kvalitet”. LifeWear udtrykker UNIQLO’s forpligtigelse til at skabe den perfekte beklædning, der opfylder enhvers behov til dagligdagens livsstil. LifeWear står for høj kvalitet, funktionalitet, overkommelige priser og konstant forbedring og er tilgængelig i flere farver og designs til folk i alle aldre

ANNONCE
UNIQLO Strøget - UNIQLO åbner første butik i Danmark UNIQLO Strøget
Del

Seneste nyt

Annonce