Connery

Trumps tale til FN's generalforsamling fremprovokerer uventet latter fra verdens ledere

Uventet for Trump, altså

Da den amerikanske præsident Donald Trump i går holdte tale ved FN's generalforsamling, fremprovokerede han uventede reaktioner fra verdens ledere.

Det skete, da han startede ud med at fortælle, at hans regering måske har skabt de bedste resultater for en amerikansk en af slagsen, i verdenshistorien.

Den udlægning er både vag, komisk og har egentlig ikke rod i virkeligheden, og det kastede altså hele FN-forsamlingen ud i et længere grin i Trumps tale.

ANNONCE

Vi tænker nu ikke, at Trump var helt så overrasket, som han gav udtryk for, for han fortsatte talen med at erklære, at USA ikke vil anerkende internationale magtorganisationer over USA, at verden skal fokusere på patriotisme og videre i den dur. Også de tyske repræsentanter til topmøde, fik sig et særligt grin, da Trump påstod, at Tyskland snart bliver 100% afhængige af russiske energi-ressourcer, hvis landet ikke skifter kurs omgående.

ANNONCE

I mellemtiden har en stor del af den amerikanske twittersfære taget sig til hovedet, da de i højere grad end før, er opmærksomme på, at deres præsident bliver grint af i udlandet. #laughingstock.

Moving on...