Reklame for mandlige hygiejnebind
Den fiktive verdensmand Stirling Gravitas jonglerer med motorsave og tæmmer en løve uden at tisse i bukserne i TENA Mens nye digitale kampagne Bevar kontrollen.
Vi holder lidt ekstra øje med vores pressemail en dag som i dag. Det vrimler nemlig ind med den ene absurde pressemeddelelse, efter den anden.
TENA - Et brand du måske kender fra kvindernes toiletskab, har lanceret en over-the-top video, der viser en "ældre" mand, der har styr på alt. Inklusive et skjult inkontinens-problem, takket være et HYGIEJNEBIND TIL MÆND!
Uddrag fra pressemeddelelsen:
“TENA Men arbejder for at normalisere det faktum at nogen mænd oplever urinlækager. Alle vores produkter er specielt designet til at lade mændene bevare kontrollen og fortsætte med at leve et aktivt liv,” siger Tina Thomassen der er Brand Manager for TENA Men
Selv om det ikke er det nemmeste emne at tage hul på, så er inkontinens faktisk et problem, som 1 ud af 8 mænd danske mænd oplever på et tidspunkt i deres liv. Gennem en serie af humoristiske videoer, viser Stirling hvordan han bevarer kontrollen med sit liv, mens han giver en masse tips til, hvordan man kan håndtere sin inkontinens.
Videoen kan du se her, den er fuldstændig over the top.
Redaktørnote: Jeg var så absolut overbevist om, at det var en aprilsnar. Derfor var jeg nødt til at researche i det - og faktisk viser det sig, at inkontinens blandt mænd, er et langt større problem end vi troede (Men der skal ikke meget til, fra antagelsen "ikke-eksisterende".) Så hvis TENA har sat kampagnen i søen for at bryde tabu, ja så er de kommet godt i gang.