Lewis Hamilton slutter samarbejde med Hilfiger af med en stærk efterårskollektion
Lewis Hamilton har gennem de sidste par år kørt et stærkt partnerskab med Tommy Hilfiger i deres fælles TommyXLewis kollektioner, og i den tid er kollektionerne gået fra street og race-inspireret over meget eksperimenterende - og i femte runde, efterår 2020, sluttes der af med en solid kollektion, der rammer bredt.
Op til 80% af den nye kollektion består således af 100% genanvendt denim, økologisk bomuld og andre genanvendte materialer. Udover det bæredygtige fokus er et af de mest centrale elementer i kollektionen de kønsneutrale styles, som bidrager til ideen og ønsket om at et brand, gennem deres designs, kan være med til at fjerne barrierer for køn, alder, etnicitet og kropstyper.
Om kollektionen siger Tommy Hilfiger; "Til efteråret 2020 ville Lewis og jeg skabe en kollektion, der var det hidtild stærkeste eksempel på de værdier der er essentielle for TommXLewis samarbejdet. Vi har med denne kollektion fundetnye måder at designe en kollektion, der "Intet Spilder og Omfavner Alle", og samtidig forbliver tro mod brandets klassiske, amerikanske DNA. Resultatet er friskt og modigt, og noget som vi er utroligt spændte på at dele med resten af verden."
TommyXLewis ramte webshops og udvalgte Tommy Hilfiger-butikker den 15. september