Connery

Klodernes kamp på Kreta

Hvad sker der når man blander ferie, alkohol i store mængder og samtidig er et sted med stort underskud af babes? Læs om skribentens udskejelser på sin første dag på ferie.

Kender I det, at en oplevelse er så slem, at det eneste som er værre end selve oplevelsen, er mindet. Det tog mig flere måneder at komme mig over den tragiske oplevelse, jeg var udsat for på min ferie. Det var en mørk og stormfuld aften - eller gid det havde været, så var det hele måske slet ikke sket. Denne fortælling hører til kategorien horror. Andre vil måske mene det er comic. Kunne jeg selv vælge, var det fiction.

Flashback:

Stavrende med begge hænder æltende om de kolossale klumper, der udgjorde det for bryster, faldt vi nærmest ind af døren.

Det havde været en lortesommer uden lige, og det var derfor med stor entusiasme, at jeg så frem til min ferie sydpå lige inden studiestart. En af mine bedste kammerater havde arbejdet som guide hele sommeren på Kreta og havde inviteret mig ned for at besøge ham. Jeg tog ham på ordet og bookede en flybillet, og ugen efter var jeg af sted.

Mine planer for ferien var at bruge en masse penge, drikke mig stiv, ligge på stranden og kneppe kællinger i hobetal.
Klodernes kamp på Kreta
Jeg skulle fandens tidligt af sted, men jeg fik slæbt mig ud til lufthavnen. Ingen skulle forhindre mig i at komme af sted til dette syndens paradis. Selvom mine øjne normalt har svært ved at holde sig åbne så tidligt om morgenen, så startede babespotningen allerede i check-in køen. Jeg ledte med lys og lygte (ja nu tænker I nok, han havde sgu da ikke lys og lygte med i lufthavnen, men det havde jeg altså) efter de 5 all-girl 3.g gymnasieklasser. Disse piger, havde jeg regnet med, skulle med mit fly og med ned til min by, hvor jeg skulle bo, men jeg ledte forgæves. Rundt om mig stod gamle fede damer og deres lige så fede mænd. "Nå de skal nok med et andet fly", tænkte jeg. Ved gaten så det lige så håbløst ud. På mit fly var der åbenbart forbud imod lækre piger eller noget. Den eneste der var værd at kneppe, var en enlig norsk mor et sted i 20'erne. Men hendes dreng på ca. 6 så ud til at tage al hendes opmærksomhed, selvom jeg sad der kl. sindsygt tidligt og så herre lækker ud, eller...

Jeg ankom til lufthavnen på Kreta og min ven tog imod mig. Ved hans side stod de lækreste guidebabes fra et konkurrerende rejsebureau. Jeg forhørte mig hurtigt, om de var fra samme sted, som hvor vi skulle hen. Men desværre, de hørte til et helt andet sted på øen.

Jeg blev indlogeret på min kammerats værelse og begav mig ned til byens centrum, hvis man kan kalde det det. Jeg vidste på forhånd, at byen primært husede pensionister og englændere, men hvor slemt det egentlig stod til med mangel på babes, skulle først gå op for mig senere.

Flashback:

Hun begyndte at tage tøjet af, og den ene mave efter den anden kom til syne. Et eller andet sted langt inde i baghovedet kunne jeg høre en stemme skrige: "Det gør du bare ikke det der!". Jeg flåede mit tøj af og sprang ombord.
Klodernes kamp på Kreta
Min kammerat havde 2 kvindelige kollegaer i byen, hvor jeg boede. Hvis kvinder er fra Venus, så VAR disse to kvindelige guider Saturn og Jupiter. Hvad den ene manglede i skønhed havde den anden i vægt. Ja, faktisk manglede de begge en masse skønhed, måske derfor de var så fandens fede.

Den ene var svensk og manede alle forestillinger til jorden omkring lækre svenske blondiner. Hun var tæt på de 40, og jeg er ret sikker på, at hvis hun hoppede i havet, så ville Kreta nok oversvømmes.
Klodernes kamp på Kreta
Hvordan og hvorfor jeg endte på en bar med den unge udgave af de to planeter, efter en ellers lækker pizza, er mig uvist. Min kammerat skulle tidligt op og kunne ikke tage med på druk, så det var nok i mangel på bedre.

En øl blev til 10, og det ene shot efter det andet røg ned på de forskellige barer rundt omkring i byen. Mit følgeskab, som vi kalder Jupiter for nemheds skyld, mente åbenbart, at jeg skulle have en ny drink, hver gang mit glas var tomt. Hver gang vi kom til et ny sted, ledte jeg desperat bag hver en ølflaske efter en lækker babe, jeg kunne erobre, men der var lige så støvsuget for babes, som i min seng efter en bytur.

Alkoholen begyndte for alvor at sparke ind nu, og vi endte på en karaoke bar. DJ'en fyrede den af til ære for bartenderen, ejeren og ejerens grimme kone. Jeg skulle selvfølgelig give et nummer, og et eller andet sted mellem tequila shot nr. 100 og R.E.M - Loosing My Religion, må jeg have udløst en kemisk reaktion i Jupiters trusser, i samme stil som Merovingian udløser hos hende den lyserødt klædte chick i The Matrix Reloaded.

Flashback:

For satan hvorfor skulle jeg også pisse nu. Hvad fanden siger man, til en man ligger og knepper, når hver eneste bevægelse trykker så meget på ens blære, at udtrykket "pis af" kan få en helt ny betydning.

Nå ud med svinet, find vej ned fra hende og ud på lokummet. Pis, hvordan fanden rammer jeg kummen med jern på.
Klodernes kamp på Kreta
Pludselig hoppede hun på mig og stak sin tunge ned i halsen på mig. "Lad os tage hjem til mig" savlede hun mig ind i øret. Det var så her at bartenderen, skulle have pandet mig en, så jeg var gået i gulvet, for den kæmpebrøler jeg skulle til at begå. Men nej, han sendte mig et stort engelsk grin og sagde "go fuck her".

Englændere har åbenbart ikke så høje krav.

På en eller anden måde fik hun slæbt mig hjem til lejligheden. Hendes værelse lå lige over for mit eget, hvor min kammerat lå og sov uden den mindste idé, om hvad jeg var ved at foretage mig.

Flashback:

"Kommer du snart", blev der kaldt inde fra sengen. Jeg havde smidt kondomet på gulvet og måtte fumle mig frem til et nyt i min pung. Imens jeg stod der og fumlede, lod jeg mit blik falde hen over det, som lå på sengen. Det var som at blive ramt af lynet. Pludselig så jeg klart og opdagede til min rædsel, hvilket månekrater jeg havde ligget og hugget i. Jeg så, at hun lå og fyldte to senge istedet for en. Lige i det øjeblik indså jeg, hvad jeg havde haft gang i. Jeg mumlede noget med, at jeg var for stiv, og at hun ikke skulle sige noget til nogen, nogensinde. Jeg greb mit tøj og flygtede ud af døren.

Efter jeg var kommet ind på mit værelse, låste jeg døren godt og grundigt med alle 3 låse og lagde mig til at sove. Tankerne fór rundt i hovedet og ville ikke afløse rædselsscenerne fra tidligere med den befriende søvn. Ville hun holde tæt? Ville hun prøve at få skovlen under mig igen? Var det her det eneste fisse, jeg skulle få på min ferie? Det ene spørgsmål efter det andet hobede sig op, og mine fingre lugtede af gummi.

Jeg faldt endelig i søvn og vågnede først langt op på eftermiddagen den følgende dag. Ferien skulle vise sig ikke at blive så dårlig alligevel, men det er en anden historie...