Insta-ægget med verdensrekorden har klækket - se hvad der var indeni!
Hvad gemte sig bag det mest likede opslag på Instagram?
Ægget med verdensrekorden i likes på Instagram er klækket!
Hvad gættede du på?
Mange gættede på, at det var Kylie Jenner, som lavede sit gender-reveal på sit nye barn.
Det var det heldigvis ikke.
Streaming-tjenesten Hulu tog teten i optakten til Super Bowl, hvor de startde med en kryptisk sætning.
"We liked the Egg."
Og herefter teasede de i løbet af Super Bowl - og nu afslørede de indholdet af ægget i en 1-minuts video på Hulu - du kan se det via et tweet herunder:
Thank you @hulu for not making this a product endorsement ?? #hulu #worldrecordegg #superbowl #eggang pic.twitter.com/XB6PTWJa0t
— Nick (@optimistNick) 4. februar 2019
Det viser sig, at ægget er en PSA (Public Service Announcement), som skal sørge for, at vi sætter spot på mentalt helbred og de konsekvenser de sociale medier kan have på os som individer.
"Hej, jeg er verdensrekordsægget (du har måske hørt om mig). For nyligt begyndte jeg at gå i stykker. Presset på de sociale medier påvirker mig. Hvis du også har problemer, så snak med nogen. Vi har styr på det her. MentalhealthAmerica.net #talkingegg"
Det er sgu et godt initiativ - og heldigvis ikke en røvsyg product placement.
Selvfølgelig er der en ENORM markedsføringsværdi i at få HULU til at stå på alles læber - men i en god sags tjeneste er det sgu i orden!