GTFO horror co-op spil introducerer skygge-fjender
GTFO
Det er ikke så tit, at jeg falder for direkte spilopdateringer fra pressemails, men svenske 10 Champers Collective, fangede alligevel min opmærksomhed med deres senes pressemeddelelse.
"Det nye monster kan kun ses når det bevæger sig, i relation til de omgivende lyskilder - som spillerens lommelygte. Det gør praktisk talt monsteret umuligt at se i et statisk screenshot, og derfor er der kun medier i bevægelse, inkluderet i pressemeddelsen."
Og således fanger man min opmærksomhed på en mandag.
FPS-spillet er et hardcore Co-op horrorspil, der er notorisk, for virkelig at udfordre de anmeldere, der indtil nu har haft fingrene i det. Under E3 messen i starten af juli, trak spillet awards for Best Cooperative Game og Editors Choice Award, og var ydermere nomineret til Best of E3 og Best in Show.
GTFO har netop afsløret deres nye trailer, der showcaser, hvordan de bruger Unitys teknologi, til at rendere skyggefjender med, og ærligt talt: Det ser ret vildt ud!
GTFO - Ny engine, trailer
Spillet bliver udgivet i slutningen af 2018.