Connery

Få oversat din hjemmeside af professionelle

Dette er sponsoreret indhold 

Der kan være mange fordele ved at få oversat sin hjemmeside, da det gør ens virksomhed meget mere konkurrencedygtig samtidig med, at man når ud til nye målgrupper. Derfor er det en god idé at benytte sig af professionelle oversættere med et bredt branchekendskab.

Hvorfor skal man benytte sig af professionelle til hjemmeside oversættelse? 

Der er generelt en stigende efterspørgsel på oversættelser, hvor oversættelsesbureauer såsom eTranslate oplever et stort behov fra virksomheder, der ønsker en hjemmeside oversættelse. Der er nogle helt generelle overvejelser, som man bør gøre sig, inden man går i gang med en oversættelse. Det er gældende uanset, om det er en hjemmeside, en bog eller et blot en lille tekst, man vil oversætte. Oversætteren skal blandt andet beslutte, hvem modtageren af oversættelsen er. Dette er utroligt vigtigt, da det har betydning for valg af den oversættelsesstrategi, som oversætteren vil benytte sig af. Valg af strategi har indflydelse på forståelsen og budskabet af den oversatte tekst. Hvis man benytter sig af professionelle oversættelsesbureauer, der har de rigtige og faglige kompetencer, undgår man en eventuel misforståelse af den givne tekst, og budskabet vil gå klart igennem.

Derfor bør du få din hjemmeside oversat 

Det er altid anbefalelsesværdigt at få sin hjemmeside oversat, hvad enten du er en privatperson eller en virksomhed. Med en hjemmeside på flere sprog kan du nå ud til en meget bredere målgruppe og opnå en større kundetilfredshed, da det er meget nemmere for kunden at læse komplekst materiale på sit eget sprog. Din hjemmeside virker som dit ansigt ud ad til, og derfor er det vigtigt, at den virker imødekommende og tilbyder en bred vifte af sprog. Det giver kunden et indtryk af, at din virksomhed favner bredt og tilbyder en god service. Her kommer fem gode grunde til, hvorfor du netop bør få din hjemmeside oversat. 

  1. Stigende besøgstid - hvis din hjemmeside når ud til andre landegrænser med diverse sprog, vil du opleve en stigning i besøgstiden. Faktisk bruger 37 % af alle besøgende bruger mere tid på en hjemmeside, hvor indholdet er skrevet på deres modersmål. Det appellérer, som tidligere beskrevet, til kundens tilfredshed. 
  2. Konkurrencefordel - hvis du tager skridtet først mod en mere international hjemmeside, før dine konkurrenter gør det, får du en klar konkurrencemæssig fordel. Du skiller dig dermed ud fra dine konkurrenter.
  3. Optimering af konverteringsraten - modtager din hjemmeside trafik fra brugere, som ikke taler dit sprog, vil hjemmeside oversættelser hjælpe med at forbedre din konverteringsrate. Det viser sig, at 72 % af alle besøgende foretrækker at handle på en hjemmeside, hvor indholdet er skrevet på deres modersmål. 
  4. Få et stærkt brand - med en hjemmeside oversættelse får kunderne et positivt indtryk af din virksomhed. Du skaber tillid ved at skræddersy budskabet, så det passer ind i udenlandske kulturer.
  5. Stigning i troværdighed - når din hjemmeside er oversat, vil kunderne finde dig mere troværdig, og dermed handler de også på din hjemmeside. De fleste kunder foretrækker at handle på en hjemmeside, hvor indholdet er til at forstå.    
ANNONCE
Del

Seneste nyt

Annonce