Connery

OnePlus i samarbejde om limiteret edition til modehus

OnePlus 3T Colette Edition

OnePlus har banket en solid forretning op, ved at sælge gode prisbillige smartphones, fordi de har skåret forhandlerleddet væk. 

Nu begiver de sig væk fra deres traditionelle salgskanal for en stund. Der er for alvor opstået en kultur, hvor elektronikmærker går i samarbejde med modebrands, for at skabe en smule ekstra opmærksomhed, og det er altså også en trend, som OnePlus hopper med på. 

OnePlus har annonceret et partnerskab med det franske modehus Colette. Det betyder at OnePlus i forbindelse med et pop-up event i Paris, sælger ud af 250 limited edition telefoner, i kulsort. 


“Vi stræber konstant efter at levere OnePlus-brugerne med den ypperste software og hardware. Nu introducerer vi denne mageløse sorte version a OnePlus 3T’eren i samarbejde med colette, hvilket er med til at understrege vores fokus på smukt design og vores utrættelige opmærksomhed på enhver detalje”, siger OnePlus’ grundlægger og CEO Pete Lau. “Vores venner hos colette er raffinerede og forstår god smag bedre end nogen anden, så vi er meget stolte over vores partnerskab med netop dem i forhold til at sælge denne specialudgave af vores flagskib”.


“OnePlus er et etableret brand der udfordrer menneskers syn på smartphones. Vi er glade for partnerskabet med OnePlus, samt at have muligheden for at tilbyde denne special-udgave af OnePlus 3T til colettes 20 års jubilæum. OnePlus 3T colette edition er en udsøgt telefon som med sikkerhed vil tiltrække masser af opmærksomhed”, siger Sarah Andelman, medstifter af colette. 


OnePlus 3T er i løbet af det seneste år, blevet placeret blandt toppen af smartphones. Den har modtaget adskillige priser og anerkendelse fra såvel medier som fans. Den kombinerer den førende industrielle teknologi, som Dash Charge, som giver brugeren en hel dags strøm i løbet af en halv time, med 128 GB lagering, 6 GB RAM, en Qualcomm® Snapdragon™ 821 processor og den raffinerede Android oplevelse af OxygenOS. Nu tilbyder OnePlus denne limited-edition smartphone til brugere der har cravet efter den tyndeste og mest betagende OnePlus-enhed til dato. 


For at fejre de 20 års jubilæum for det verdenskendte colette modehus, har OnePlus teamet op med den ikoniske modebutik og har fået indgraveret colettes logo i 250 styk kulsorte OnePlus 3T smartphones. For fans der er heldige nok til at få fingrene i denne telefon under dagens pop-up oplevelse hos colette’s detailhandel i Paris den 21. marts, vil OnePlus også tilbyde et sæt Bullets V2 høretelefoner for hvert køb. 

Den eksklusive, colette-ingraverede black edition af OnePlus 3T (128 GB) er kun ledig fra klokken 11.00 (GMT +1) den 21. marts hos colette store, 213 Rue Saint Honoré, Honoré, 75001 Paris, France. Kun 250 enheder vil blive frigivet til salg for EUR 479.
 

ANNONCE
Del

Seneste nyt

Annonce