Connery

Drukspil - Træmand

En velkendt drukspil, lige til at printe ud...

Jeg vil gerne slå fast. Drukspil er ikke kun for sindsyge gymnasieelever! Drukspil kan sætte gang i enhver fest, sørge for du lærer nogle nye mennesker at kende og gøre det lettere at score selskabets babe. Et godt drukspil er nemt at forstå, drejer sig om spillet og således ikke kun druk.
Her er endnu et til samlingen, lige til at printe ud, så I ikke skal kæmpe om reglerne!

ANNONCE
Drukspil - Træmand
Du skal bruge:
2 terninger / eller et spil kort
1 blok papir
En kapsel el. lign, som symboliserer træmanden
Et toiletbesøg inden i starter, (man må kun gå på toilet hvis man slår en 7'er.)

Start:
Alle spillere slår på tur med de to terninger. Den der slår det laveste øjne får automatisk 'Træmanden' og skal på samme tid starte spillet. Turen går videre til næste spiller efter hvert slag.
Der er 10 slurke i én øl.

Reglerne:

Hvert slag er det antal øjnene på de to terninger sammenlagt giver. Foruden træmanden.

2:
Udfordring
Du må udfordre en af dine venner til at gøre noget sindssygt. Kun din fantasi sætter grænser.
- Hvis din ven udfører udfordringen skal du drikke 5 slurke
- Hvis din ven nægter, skal din ven drikke 2 slurke

3:
Hvis der slåes en 3'er skal træmanden drikke en slurk. Der er tale om 3 på én terning og således ikke 2+1=3. Er der to 3'ere i ét slag, skal træmanden drikke to tårer.

Hvis træmanden slår en 3'er må han/hun give 'træmanden' videre til en anden spiller efter eget valg.

4:
Giv 3 slurke væk til en eller flere spillere

5
: Fælles skål alle skåler og drikker tager en slurk.

6. Omgangsluderen - Nævn et navn på en ting. Næste mand fortsætter, og runden fortsætter indtil en falder i. F.eks. babes: Cameron Diaz, J.LO, Jenna J, Katja K eller biler, Ferrari, Porsche, Opel osv.

Den medspiller, der ikke kan sige flere, tager 3 slurke.

7
: Du får en mulighed for at gå på toilettet. (Sæt en streg på jeres papirblok ved dit navn for at huske, du har en reserve.)

8:
Højre mand for dig drikker en tår:

9:
Venstre mand for dig drikker

10:
Tommelfingeren
Dig, som slår 10 med terningen, får en unik mulighed for at sætte din tommelfinger på bordet - på et tidspunkt du selv bestemmer i løbet af spillet. Den sidste som placerer sin tommelfinger på bordet tager 3 slurke. Noter på jeres blok, hvem der har en 'tommelfinger' i reserve. Placerer du din tommelfinger på bordet, uden du selv har en i reserve, skal du bunde din øl.

11. Du skal selv drikke en tår

12: Lav din egen regel / ophæv en regel:
Hvis du slår 12, må du lave din egen regel. Du bestemmer selv, hvad reglen er, men du må ikke lave en personlig regel. F.eks. at Neua skal drikke, hver gang du siger skål. Til gengæld må du gerne knytte et navn sammen med andre ting i spillet. F.eks. Neua skal drikke, hver gang træmanden skal drikke. Kun din fantasti sætter grænserne for reglerne. Anvend jeres blok til at skrive reglerne ned på.

Spil med kort
Du kan også spille spillet med et spil kort. I det tilfælde kobler du blot de forskellige regler på hver sit kort, og tilføjer et par regler:

ES - Giv 2 slurke væk til én medspiller

Konge
- Giv 2 slurke væk til alle

- SKÅL
ANNONCE
Del

Seneste nyt

Annonce